Interneta aptaujā, kurā atbildes sniedza biedri no lielākās “Facebook” nekustamā īpašuma grupas Latvijā, tika apkopots, ka vidēji īpašuma pircējs pavada 1,5 gadus, skatoties sludinājumus, tam veltot vairāk nekā 70 stundas internetā. Visbiežāk cilvēki atbildēja, ka aplūko sludinājumus 2-3 reizes dienā pa 5-10 minūtēm.
Uzņēmums līdz šim nodarbojies ar starpniecību un investīcijām nekustamo īpašumu sfērā, bet, sekojot digitalizācijas tendencēm, attīsta vairākas ar nekustamo īpašumu saistītas platformas. To mērķis ir, lai cilvēki varētu pieņemt lēmumus, kas balstīti uz viegli uztveramiem datiem. “Esam izpētījuši tirgus situāciju Lietuvā un Igaunijā, un saskatām lieliskas iespējas ar digitālajiem produktiem uzlabot arī kaimiņvalstu tirgus situāciju īpašumu, auto un darba meklētājiem,” piebilst Deivids Barons.